Tuesday, December 16, 2008

MAT TAIB PULA KATA KETUANAN MELAYU CAKAP-CAKAP KOSONG !!!!

Nuffnang Ads


Ketua Penerangan Gerombolan United Malays National Organisation Tan Sri Muhammad Muhd Taib berkata Ketuanan (Malay supremacy) hanyalah cakap-cakap kosong yang tidak wujud dalam dunia yang nyata.

Apa yang menjadi induknya bukan ayat Ketuanan Melayu tetapi sama ada Melayu dan Bumiputera yang lain boleh memberi khidmat kepada masyarakat melalui apa yang telah mereka pelajari.

“ Selagi orang Melayu/Bumiputera dapat melakukan yang terbaik dan menghasilkan keungggulan dalam bidang perniagaan, bidang perkhidmatan, atau pun semasa bekerja untuk orang lain – ini ertinya mereka berjaya".

Beliau berkata, Ketuanan Melayu ini ‘direka’ oleh setengah orang untuk tujuan yang mereka sahaja mengetahuinya..

(Petikan: The Sun)

kah kah kah….kalau ini dari hati nadinya maka diharapkan susuk ini akan berjaya memenangi kerusi yang ditandinginya pada bulan march akan datang…..

kah kah kah...tapi kalau munkee ini ini cakap macam ni kerana di temui bual oleh akhbar cina…. maka inilah contoh munkee terbaik untuk orang melayu…. kita tunggu…kah kah kah

1 comment:

putra revolusi said...

Pengendali blog ini memohon maaf kerana terlupa memasukkan sumber asal artikel ini yang dipetik dari tukartiub. Harap maklum.

-putra revolusi